Kiina on 7 nm:n tasolla, mutta lännessä ja Taiwanilla ollaan 1,8 nm:n tasolla jo.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/eb ... rit%3Ad2a4
https://www.youtube.com/watch?v=Pk-w279ESHg
Alankomaalainen ASML-litografia Kiinan kansantasavallassa - 1,4 nm
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa