Alankomaalainen ASML-litografia Kiinan kansantasavallassa - 1,4 nm

Alue kaikelle mahdolliselle keskustelulle, muista kuitenkin palstan säännöt ja hyvät tavat.
oh2op
Viestit: 9060
Liittynyt: 28.03.2014 04:32

Alankomaalainen ASML-litografia Kiinan kansantasavallassa - 1,4 nm

ViestiKirjoittaja oh2op » 19.06.2026 14:28

Kiina on 7 nm:n tasolla, mutta lännessä ja Taiwanilla ollaan 1,8 nm:n tasolla jo.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/eb ... rit%3Ad2a4

https://www.youtube.com/watch?v=Pk-w279ESHg

Palaa sivulle “CQCQCQ”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa