https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jun ... lo/8718880
Jos joku kuvittelee, että sähkövetureiden kuljetuskapasiteettia voidaan käyttää sodan kaltaisissa olosuhteissa niin hän on optimistinen. Liikenteenohjaus ja sähköperusrakenne aiheuttaa äärimmäisen vaurioalttiuden. Tämä taas johtaa siihen, että on käytettävä dieselveturia tai purettava vaunullinen / rekka maantieliikenteeseen. Valtateiden sillat ovat mitä todennäköisimmin poikki. Tämä taas johtaa koordinointiin eri seutu- (kolminumeroiset) tai jopa yhdysteiden (neli- ja viisinumeroiset) kautta.
Se, että kaikki leviää kuin enon eväät, taas aiheuttaa järjestämiseksi hajautetun muodostuvan viestiverkon. Mitä muuta on kuin LA(CB) vajaalla puolella rekoista?
Ennen tulipaloja syttyi höyryvetureiden kipinöistä, mitä menivät ratapenkoille.
Valtatie-4 ja entinen valtatie-4, nykyinen seututie-140 kuuluvat toisilleen melko hyvin koko matkan Mäntsälän Shellilltä Lahteen 4 W FM. On kerran testattu mikkeliläisen rekan kanssa. Käytännössä ensin mennee Savon ja Pietarin radan solmu, Kouvolan rautatieasema.
Rautatiet - äärimmäisen vaurioalttiit
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: oh2op ja 24 vierailijaa