Lahden Radioamatöörikerhon Keskustelufoorumi
Hyppää sisältöön
ViestiKirjoittaja oh2op » 16.03.2026 13:27
Palaa sivulle “Radio- ja tv-museo”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 3 vierailijaa