Sivu 1/1

Ilmatorjuntaa Nesteen Porvoon öljynjalostamolle

Lähetetty: 19.06.2026 16:59
Kirjoittaja oh2op
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ ... rit%3Ae525

Suomessa suljettiin vähätehoinen Naantalin öljynjalostamo. Ilman Kilpilahden öljynjaloastamoa ja siinä tilanteessa, ettei St1:kään voisi tuoda Ruotsista tai Norjasta bensiiniä Suomenlahden tilanreen vuoksi Haminaan, aiheuttaisi melkoisen ongelman /m - amatööriradiosemille. Menisi senioriskootteroimiseksi tai polkupyöräilyksi.