Ilmatorjuntaa Nesteen Porvoon öljynjalostamolle

Alue kaikelle mahdolliselle keskustelulle, muista kuitenkin palstan säännöt ja hyvät tavat.
oh2op
Viestit: 9060
Liittynyt: 28.03.2014 04:32

Ilmatorjuntaa Nesteen Porvoon öljynjalostamolle

ViestiKirjoittaja oh2op » 19.06.2026 16:59

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ ... rit%3Ae525

Suomessa suljettiin vähätehoinen Naantalin öljynjalostamo. Ilman Kilpilahden öljynjaloastamoa ja siinä tilanteessa, ettei St1:kään voisi tuoda Ruotsista tai Norjasta bensiiniä Suomenlahden tilanreen vuoksi Haminaan, aiheuttaisi melkoisen ongelman /m - amatööriradiosemille. Menisi senioriskootteroimiseksi tai polkupyöräilyksi.

Palaa sivulle “CQCQCQ”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa