Alankomaalainen ASML-litografia Kiinan kansantasavallassa - 1,4 nm
Lähetetty: 19.06.2026 14:28
Kiina on 7 nm:n tasolla, mutta lännessä ja Taiwanilla ollaan 1,8 nm:n tasolla jo.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/eb ... rit%3Ad2a4
https://www.youtube.com/watch?v=Pk-w279ESHg
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/eb ... rit%3Ad2a4
https://www.youtube.com/watch?v=Pk-w279ESHg