Sivu 1/1

Whatsapp vanhenee Android 6:a vanhemmilta puhelimilta

Lähetetty: 28.04.2026 04:05
Kirjoittaja oh2op
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ ... YwJGwwJGgw

Whatappin haasteena ei ole vain post-paid - matkapuhelinliittymää jäljittävä ominaisuus, vaan myös se, että se niin kuin jotkut muutkin ohjelmat vanhevat sitä mukaa, kun teknillisiä vaatimuksia muutetaan siten, etteivät kovin vanhat käyttöjärjestelmät sovi.