Whatsapp vanhenee Android 6:a vanhemmilta puhelimilta
Lähetetty: 28.04.2026 04:05
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ ... YwJGwwJGgw
Whatappin haasteena ei ole vain post-paid - matkapuhelinliittymää jäljittävä ominaisuus, vaan myös se, että se niin kuin jotkut muutkin ohjelmat vanhevat sitä mukaa, kun teknillisiä vaatimuksia muutetaan siten, etteivät kovin vanhat käyttöjärjestelmät sovi.
Whatappin haasteena ei ole vain post-paid - matkapuhelinliittymää jäljittävä ominaisuus, vaan myös se, että se niin kuin jotkut muutkin ohjelmat vanhevat sitä mukaa, kun teknillisiä vaatimuksia muutetaan siten, etteivät kovin vanhat käyttöjärjestelmät sovi.