https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ ... rit%3Ae525
Suomessa suljettiin vähätehoinen Naantalin öljynjalostamo. Ilman Kilpilahden öljynjaloastamoa ja siinä tilanteessa, ettei St1:kään voisi tuoda Ruotsista tai Norjasta bensiiniä Suomenlahden tilanreen vuoksi Haminaan, aiheuttaisi melkoisen ongelman /m - amatööriradiosemille. Menisi senioriskootteroimiseksi tai polkupyöräilyksi.
Ilmatorjuntaa Nesteen Porvoon öljynjalostamolle
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa