Kansan jakautuminen kahtia: vasta ja vihta

Alue kaikelle mahdolliselle keskustelulle, muista kuitenkin palstan säännöt ja hyvät tavat.
oh2op
Viestit: 9060
Liittynyt: 28.03.2014 04:32

Kansan jakautuminen kahtia: vasta ja vihta

ViestiKirjoittaja oh2op » 18.06.2026 06:53

https://yle.fi/a/74-20228484?origin=rss

Tästä näkee, missä on itä.

Palaa sivulle “CQCQCQ”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa