Sivu 1/1

Mastolan (radio- ja tv-museon) museoraati hakee jäseniä, tutkija susanna.korhonen(a)lahti.fi

Lähetetty: 12.04.2016 00:25
Kirjoittaja oh2op
http://www.lahdenmuseot.fi/museot/fi/uu ... asraatiin/

Ilmoittaudu mukaan asiakasraatiin

Mitä nykypäivänä pitäisi kertoa radion ja television historiasta?

Haluatko tulla vaikuttamaan Mastolan eli Lahden Radio- ja tv-museon toiminnan kehittämiseen? Mitä sinä haluaisit nähdä ja tehdä museossa? Millaisia oheispalveluja sinä käyttäisit? Mitä ostaisit museokaupasta? Miten voisimme parantaa esteetöntä liikkumista museossa? Millaisille opastuksille sinä osallistuisit? Mitä muuta museossa tai museon alueella voisi tehdä; kiinnostaisiko esimerkiksi neulekerho, ulkoilmaelokuvat tai luontokävelykierrokset Radiomäellä?

Mastola kutsuu sinut vaikuttamaan, suunnittelemaan ja järjestämään toimintaa. Tule mastolalaiseksi!

Asiakasraatitoiminta on sinua ja museota varten järjestettävää yhteistoimintaa, jonka avulla tehdään museosta yhä useamman paikka.

Asiakasraati kokoontuu joitakin kertoja vuodessa keskustelemaan eri teemoista. Pyrimme tarjoamaan myös sähköisiä osallistumismuotoja niille, jotka eivät pääse osallistumaan kaikkiin tapaamisiin. Voit valikoida ne tapaamiset, joihin osallistut.

Asiakasraatitoimintaan osallistuminen ei velvoita sinua mihinkään, sinun ei tarvitse sitoutua toimintaan. Velvoitteiden sijaan haluamme tarjota mahdollisuuden vaikuttaa museon tulevaisuuteen ja kenties oppia lisää museosta.

- Voit olla: aktiivinen museokävijä, ensikertalainen tai museoita välttelevä

- Voit olla: lahtelainen tai muualla asuva

- Sinun ei tarvitse tietää mitään museotoiminnasta

- Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta raatitoiminnasta

Ilmoittaudu asiakasraatitoimintaan tutkija Susanna Korhoselle: susanna.korhonen(a)lahti.fi tai 044 416 4223.

Voit kertoa ilmoittautumisen yhteydessä hieman itsestäsi ja suhteestasi museoon.

Ensimmäisellä tapaamiskerralla laadimme yhdessä toiminnalle säännöt ja keskustelemme museossa tapahtuvista muutoksista. Tapaamisen ajankohta ja käsiteltävä teema välitetään kiinnostuneille sähköpostitse.

Asiakasraatilaisille tarjotaan mahdollisuus osallistua Mastolan uuden ilmeen ja asiakaspalvelutilojen suunnitteluun kesäkuun alussa.